در و پنجره دوجداره upvc | ایران یو پی وی سی

ایران یو پی وی سی یکی از بزرگترین و مورد اعتمادترین نام ها در صنعت تولید درب و پنجره دو جداره upvc

در و پنجره دوجداره upvc | ایران یو پی وی سی

ایران یو پی وی سی یکی از بزرگترین و مورد اعتمادترین نام ها در صنعت تولید درب و پنجره دو جداره upvc

۱ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تا چه حد مدل و نوع پنجره upvc خود را می‌شناسید؟

انتخاب نوع پنجره upvc جدید می‌تواند مقدار زیادی از زمان ما را صرف خود کند و سوالات زیادی می‌تواند در این زمینه مطرح شود. کدام سبک؟ کدام رنگ؟ تفاوت بین پنجره‌های کابینتی و کشویی چیست؟ چه نکاتی در مورد نگهداری از آنها حائز اهمیت است؟ و بهره وری انرژی آنها به چه صورت است؟
در این مقاله ایران یو پی وی سی برای کمک به شما و کسب اطلاعات ضروری در خصوص بازاریابی، چند راهنمایی ساده را در مورد در و پنجره دوجداره upvc در اشکال مختلف (یا پروفیل‌ها که نام صنعتی آنها است)، فرمت‌ها و اندازه‌های متنوع آن ها را بیان میکند.

در و پنجره دوجداره upvc

پنجره‌های کابینتی upvc

این نوع پنجره، ساده‌ترین سبک و نوع پنجره‌ های upvc است و شاید به همین دلیل محبوب‌ترین گزینه از نظر فروش و نصب و راه اندازی، پنجره‌های کابینتی هستند، که شامل یک قاب ثابت، شیشه‌ای و یک قاب جانبی ثانویه همراه با یک لولا و یک مکانیزم ساده برای باز کردن می‌شوند که به شما کمک می‌کنند از هوای تازه در داخل خانه خود لذت ببرید.
بخشی از مزایای پنجره upvc بدون شک قیمت آن است. ساخت و نصب، سریع و آسان بوده و این یکی از روش‌های مقرون به صرفه برای بهره وری انرژی دو برابر A + + به خانه شما است. با این حال، این نوع پنجره upvc می‌تواند طیف گسترده‌ای از سبک‌ها را در بر بگیرد. سادگی طراحی پنجره‌های کابینتی می‌تواند آن را برای تقریبا هر نوع خانه‌ای از سنتی تا فوق مدرن به گزینه‌ای مناسب تبدیل کند.
در حقیقت، در سیستم ما، با انتخاب رنگ و مشخصات کلاسیک (این میله‌های رگه‌ای که شما در اطراف قاب پنجره خود می‌بینید) و سیستم جدید ماژول‌های ما گزینه‌های بیشتری برای رنگ، پروفیل و سبک فریم در اختیار خواهید داشت که نسبت به هر نوع پنجره upvc دیگر، تنوع بیشتری را به خود اختصاص می‌دهد. اگر فکر می‌کنید که پنجره‌های کابینتی انتخاب مناسبی برای خانه شما هستند، ما می‌توانیم به شما کمک کنیم. اطلاعات بیشتری را می‌توانید در مورد پنجره upvc کابینتی ما، در اینجا بیابید. ما همیشه در کنار شما هستیم تا از طریق تماس تلفنی به تمام سوالات شما پاسخ دهیم.

پنجره‌های کشویی عمودی upvc

پنجره‌های کشویی عمودی (یا پنجره‌های VS) یک نسخه مدرن از پنجره‌های کشویی هستند که در اواسط قرن هفدهم اختراع شده‌اند و در طیف گسترده‌ای از کاربردها از کاخ‌های بزرگ اروپایی گرفته تا تراس پشت خانه مورد استفاده قرار می‌گیرند.
امروزه فروش پنجره‌های upvc کشویی ما بسیار زیاد است و استفاده از این نوع پنجره upvc برای جلوگیری از نشت‌ها و لکه‌ها و حشرات موذی بسیار عالی و موثر است. مدل های کشویی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که دارای دو قاب متحرک هستند و می‌توانند به طور مستقل برای کنترل دمای اتاق با دقت به سمت بالا یا پایین حرکت کنند. بر خلاف اکثر پنجره‌های اصلی، آنها می‌توانند از ریل‌های خود خارج شده و به سمت داخل کشیده شوند تا عملیات تمیز کردن را برایتان راحت‌تر و ایمن‌تر کنند.
پنجره‌های کشویی عمودی کاملا متناسب با خانه‌های گرجستانی و ویکتوریایی هستند، آنها در برخی مواقع دارای عناصر تزئینی بیشتری مانند میله‌های گرجستانی و شاخ‌های تزئینی بوده که اصالت و اعتبار را به آنها اضافه می‌کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مزایای این نوع پنجره upvc می‌توانید مدل های مختلف پنجره‌های کشویی را در فروشگاه ما ببینید. به علاوه ما همیشه آماده پاسخگویی به تمام سوالات شما از طریق تماس تلفنی هستیم.

پنجره‌های ایران یو پی وی سی

انواع درب و پنجره upvc این مجموعه نشان دهنده سطح دانش ما پس از گذشت 40 سال در این صنعت است.
چه چیزی در مورد آنها بسیار خاص است؟ خوب، با طیف گسترده‌ای از مدل ها و قاب‌ها، هشت طراحی درب و پنجره upvc و نمونه های متنوع رنگ که می‌توانید از بین آنها انتخاب کنید، ترکیب‌های موجود در دسترس به هزاران گزینه می‌رسند. به عنوان مثال، چهار سبک مختلف کشویی که از حالت استاندارد گرفته (که در آن قاب طرح چوب به عنوان قاب پنجره استفاده شده است) تا یک طراحی کامل درخشان، گزینه‌های موجود را برای شما گسترش می‌دهند.
با انتخاب هر یک از این گزینه‌ها، شما می‌توانید از مناظر گسترده‌تر و نور بیشتر بهره ببرید چرا که فریم این محصولات بسیار باریک‌ میباشد. درساخت و ساز آن‌ها از تکنیک‌های پیشرفته که باعث کاهش عمق فریم و مقاومت بالا است، استفاده شده است. می‌توان نزدیک‌تر شده و با جزئیات دقیق‌تری آنها را کشف کنید مانند: مفاصل مکانیکی که در فریم‌ها استفاده شده‌اند. این تکنیک ساخت هوشمندانه امکان استفاده از طرح‌های چوبی گران قیمت پنجره یو پی وی سی را فراهم کرده است، که در آنها از جوش دیافراگم قطری در ساخت پنجره upvc استاندارد استفاده شده است.
اما این فقط محدود به بخش ظاهری نمی‌شود، محصولات ایران یو پی وی سی بسیار بالاتر از دیگر گزینه های  قرار دارند. در زمینه بهره‌وری انرژی نیز این محصولات برتری زیادی نسبت به سایر گزینه‌ها دارند.
  • iran upvc